Kaj je Foolge ads oglaševanje? Google ads prej AdWords je spletna oglaševalska platforma s oglasi plačilom na klik, ki oglaševalcem omogoča prikazovanje svojih oglasov na strani z rezultati Googlovega iskalnika. Na podlagi ključnih besed, na katere želijo ciljati, podjetja plačajo, da se njihovi oglasi uvrstijo na vrh strani z rezultati iskanja. Ker platforma deluje na podlagi oglaševanja s plačilom na klik (PPC), morate plačati le, ko obiskovalec klikne vaš oglas.
Trgovine Google AdWords delujejo kot dražba, kjer ljudje ponujajo za klike. Vendar ni nujno, da zmaga najvišja ponudba. Poleg denarja Google upošteva tudi oceno kakovosti, da zagotovi, da imajo ljudje, ki kliknejo oglase, najboljšo možno izkušnjo.
Kaj je Google AdWords?
Google AdWords je ena največjih spletnih oglaševalskih platform, ki podjetjem pomaga doseči stranke po vsem svetu in razvijati svoje poslovanje. Oglaševalci prek tega omrežja s plačilom na klik plačujejo Googlu, da cilja na uporabnike na podlagi njihovega iskanja po ključnih besedah, države in vrste naprave ter prikazuje svoje oglase uporabnikom, ki jih zanimajo njihovi izdelki ali storitve.
Kaj so Googlova oglasna omrežja?
Google AdWords omogoča podjetjem, da ciljajo na uporabnike v dveh glavnih omrežjih – iskalnem in prikaznem omrežju.
V iskalnem omrežju oglaševalci ponujajo za ustrezne ključne besede. To jim omogoča, da prikažejo svoje oglase uporabnikom, ki te ključne besede vnesejo v Google kot del iskalne poizvedbe. Rezultati plačanega iskanja so običajno prikazani na vrhu in na dnu strani imajo poleg njih majhno ikono oglasa.
Prikazno omrežje po drugi strani ponuja oglaševalcem možnost, da svoje oglasne pasice prikažejo na spletnih mestih, ki so del Googlovega omrežja.
Kaj je AdRank?
Sistem Google AdWords je v glavnem dražba v živo, kjer oglaševalec v sistemu AdWords odda ‘ponudbo’, da zagotovi določen položaj oglasa. Glede na konkurenco in cenovno ponudbo drugih oglaševalcev, oglaševalec bodisi dobi želeno pozicijo bodisi je povezan z nižjo pozicijo.
Vendar pa vaš dejanski položaj oglasa določata dva dejavnika, vaša najvišja ponudba, pomnožena z oceno kakovosti.
Medtem ko je najvišja ponudba, koliko ste pripravljeni plačati, ko gledalci kliknejo vaš oglas, se ocena kakovosti nanaša na to, kako dobro je oglas optimiziran, kakovost ciljne strani, pričakovano razmerje med prikazi in kliki ter ustreznost vašega oglasa za iskalce. . Boljši kot je vaš oglas, višje je vaš oglas prikazan v rezultatih iskanja v Googlu.
Visokokakovostne oglase in dobro uspešne oglaševalske akcije AdWords Google nagrajuje tudi s znižanimi stroški na klik, višjimi položaji oglasov in večja je verjetnost, da se bodo prikazali na najvišji umestitvi nad organskimi oglasi.
Kako zaračunava Google AdWords?
Znesek, ki ga Google Ads / AdWords zaračuna oglaševalcem, je odvisen od tega, kaj oglašujejo.
Ker je Google AdWords oglaševalski program s plačilom na klik, se vaši oglasi prikazujejo brezplačno in vam zaračunamo le, ko nekdo klikne vaš oglas na strani z rezultati iskanja v Googlu. Tudi sistem AdWords je dražba v živo, zato so cene klikov določene glede na količino konkurence in koliko so pripravljeni plačati za klik.
Če je opravljen pravilno, lahko Google AdWords pritegne visokokakovosten promet na spletno mesto po cenah, ki so veliko bolj konkurenčne v primerjavi z drugimi oblikami oglaševanja.
Vendar, če ne veste, kako strokovno upravljati proces, lahko stroški hitro narastejo, medtem ko potencialno vodite nizkokakovosten promet. Ključ do uspešne oglaševalske akcije AdWords je razumevanje dejavnikov, ki vplivajo na to, koliko vas stane vsak klik.
- Tekmovanje ključnih besed
- Najvišja ponudba in pozicija ponudbe
- Vaši povprečni mesečni proračuni
- Razmerja med prikazi in kliki
- Ocena kakovosti vaših ključnih besed
- Če ciljate na obsežne ključne besede z veliko mesečnimi iskanji, bi lahko plačali zajeten znesek za ta promet, ki je lahko od nekaj centov do več kot deset dolarjev za vsak klik.
Če želite upravljati svoje stroške AdWords, nastavite dnevni proračun na ravni oglaševalske akcije. To lahko spremenite, ko želite. V idealnem primeru bi morali oglaševalci začetniki začeti z majhnim proračunom. Na podlagi vpogledov in kakovosti potencialnih strank se lahko odločite, ali želite povečati proračun ali ustaviti oglaševalsko akcijo.
Categories: Marketing
Leave a Reply