Menu Home

PPC oglaševanje- Bing, Google ads

PPC oglaševanje, eden izmed najbolj učinkovitih modelov oglaševanja. Ne glede na to, ali ste malo slišali o trženju PPC in vas zanima več, ali že veste, da želite uporabiti PPC za trženje svojega podjetja, vendar niste prepričani, kje začeti – prišli ste na pravo mesto!

To je prva lekcija na univerzi PPC, sklop treh vodenih tečajev, ki vas bodo naučili vsega, kar morate vedeti o PPC, in o tem, kako deluje.

Najprej bomo opredelili PPC in vzpostaviti osnovno razumevanje, kako deluje oglaševanje PPC.

Pa začnimo!

Kaj je PPC oglaševanje?

PPC oglaševanje pomeni plačilo na klik, model internetnega trženja, pri katerem oglaševalci plačajo pristojbino vsakič, ko kliknejo enega od njihovih oglasov.

Oglaševanje v iskalnikih je ena izmed najbolj priljubljenih oblik PPC oglaševanja. Oglaševalcem omogoča, da licitirajo za umestitev oglasov na sponzoriranih povezavah iskalnika, ko nekdo išče po ključni besedi, ki je povezana z njihovo poslovno ponudbo. Na primer, če ponudimo ključno besedo »programska oprema PPC«, se lahko naš oglas prikaže na samem vrhu Googlove strani z rezultati.

Vsakič, ko kliknemo naš oglas in pošljemo obiskovalca na našo spletno stran, moramo iskalniku plačati majhno provizijo. Ko PPC oglaševanje deluje pravilno, je pristojbina nepomembna, saj je obisk vreden več od tistega, kar plačate zanj. Z drugimi besedami, če plačamo 3 $ za klik, vendar klik povzroči prodajo 300 $, potem smo ustvarili zajeten dobiček.

Veliko gre pri izdelavi zmagovalne PPC kampanje: od raziskovanja in izbire pravih ključnih besed, do organiziranja teh ključnih besed v dobro organizirane akcije in skupine oglasov, do postavitve ciljnih strani PPC, ki so optimizirane za konverzije. Iskalniki nagrajujejo oglaševalce, ki lahko ustvarijo ustrezne, inteligentno usmerjene oglaševalske akcije s plačilom na klik, tako da jim zaračunajo manj za klike oglasov. Če so vaši oglasi in ciljne strani uporabni in zadovoljivi za uporabnike, vam Google zaračuna manj na klik, kar vodi do višjih dobičkov za vaše podjetje.

Kaj je Google Ads oglaševanje?

Google Ads je edini najbolj priljubljen oglaševalski sistem PPC na svetu. Platforma Ads omogoča podjetjem ustvarjanje oglasov, ki se prikazujejo v Googlovem iskalniku in drugih Googlovih izdelkih.

Google Ads deluje po modelu plačila na klik, pri katerem uporabniki ponujajo za ključne besede in plačajo za vsak klik na svoje oglase. Vsakič, ko se začne iskanje, se Google poglobi v skupino oglaševalcev oglasov in izbere niz zmagovalcev, ki se bodo prikazali v dragocenem oglasnem prostoru na strani z rezultati iskanja. »Zmagovalci« so izbrani na podlagi kombinacije dejavnikov, vključno s kakovostjo in ustreznostjo njihovih ključnih besed in oglaševalskih akcij ter velikostjo njihovih ponudb za ključne besede.

Izvajanje PPC trženja prek programa Google Ads je še posebej dragoceno, ker kot najbolj priljubljen iskalnik Google pridobi ogromno prometa in tako zagotovi največ prikazov in klikov vašim oglasom. Kako pogosto se prikazujejo vaši oglasi PPC, je odvisno od tega, katere ključne besede in vrste ujemanja izberete.

Kljub številnim dejavnikom določanja uspešnosti vaše oglaševalske kampanije PPC, lahko veliko dosežete če se osredotočite na:

  • Ustreznost ključnih besed – izdelava ustreznih seznamov ključnih besed PPC, tesnih skupin ključnih besed in ustreznega besedila oglasa.
  • Kakovost ciljne strani – ustvarjanje optimiziranih ciljnih strani s prepričljivo, ustrezno vsebino in jasnim pozivom k dejanju, prilagojenim specifičnim iskalnim poizvedbam.
  • Ocena kakovosti – ocena kakovosti je Googlova ocena kakovosti in ustreznosti vaših ključnih besed, ciljnih strani in akcij PPC. Oglaševalci z boljšo oceno kakovosti prejmejo več klikov oglasov za nižje stroške.
  • Kreativno – vabljiva kopija oglasa je ključnega pomena; in če oglašujete v prikaznem omrežju, lahko uporabite orodje, kot je naš brezplačni Smart Ads Creator, da ustvarite oglase oblikovalske kakovosti, ki bodo zahtevali klike.

Raziskave ključnih besed za PPC oglaševanje

Raziskovanje ključnih besed za PPC je lahko zelo dolgotrajno, vendar je tudi izjemno pomembno. Vaša celotna PPC kampanja je zgrajena okoli ključnih besed in najuspešnejši oglaševalci v Googlu Ads nenehno povečujejo in izpopolnjujejo svoj seznam ključnih besed PPC. Če raziskavo ključnih besed izvedete samo enkrat, ko ustvarite svojo prvo akcijo, verjetno zamudite na stotine tisoč dragocenih, dolgotrajnih, poceni in zelo ustreznih ključnih besed, ki bi lahko usmerjale promet na vaše spletno mesto.

Učinkovit seznam ključnih besed PPC :

  • Ustreznost – Seveda ne želite plačevati za spletni promet, ki nima nobene zveze z vašim poslom. Želite najti ciljne ključne besede, ki bodo vodile do višjega razmerja med prikazi in kliki PPC, efektivne cene na klik in povečanega dobička. To pomeni, da bi morale biti ključne besede, za katere ponujate, tesno povezane s ponudbo, ki jo prodajate.
  • Izčrpnost – Vaša raziskava ključnih besed mora vključevati ne le najbolj priljubljene in pogosto iskane izraze v vaši niši, temveč tudi dolg rep iskanja. Ključne besede z dolgim ​​repom so bolj specifične in manj pogoste, vendar skupaj predstavljajo večino prometa, ki ga vodi iskanje. Poleg tega so manj konkurenčni in zato cenejši.

–    Ekspanzivnost – PPC se ponavlja. Svoje akcije želite nenehno izpopolnjevati in širiti ter ustvariti okolje, v katerem se vaš seznam ključnih besed nenehno povečuje in prilagaja.

Če želite najti obsežne, panogo specifične ključne besede, ki jih boste uporabili v svojih PPC akcijah, si oglejte naše priljubljene ključne besede.

Upravljanje vaših PPC oglaševalskih akcij

Ko ustvarite nove oglaševalske akcije, jih boste morali redno upravljati, da zagotovite, da bodo še naprej učinkovite. Pravzaprav je redna dejavnost na računu eden najboljših napovedovalcev uspešnosti računa. Nenehno bi morali analizirati uspešnost svojega računa in narediti naslednje prilagoditve za optimizacijo oglaševalskih akcij:

  • Dodajte ključne besede PPC: razširite doseg svojih PPC akcij z dodajanjem ključnih besed, ki so pomembne za vaše podjetje.
  • Dodajte negativne ključne besede: dodajte izraze, ki ne povzročijo konverzije, kot negativne ključne besede, da izboljšate ustreznost oglaševalske akcije in zmanjšate zapravljeno porabo.
  • Razdelite skupine oglasov: izboljšajte razmerje med prikazi in kliki (CTR) in oceno kakovosti tako, da svoje skupine oglasov razdelite na manjše, ustreznejše skupine oglasov, kar vam pomaga ustvariti bolj ciljano besedilo oglasa in ciljne strani.
  • Preglejte drage ključne besede PPC: preglejte drage, premalo uspešne ključne besede in jih po potrebi izklopite.
  • Izboljšajte ciljne strani: spremenite vsebino in pozive k dejanju (CTA) vaših ciljnih strani, da se uskladijo s posameznimi iskalnimi poizvedbami, da povečate stopnje konverzije. Ne pošiljajte celotnega prometa na isto stran.

Categories: Marketing

admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *